كنكور
آموزش

آموزش زيست

چگونه مي توان حداقل 50 ٪ زيست شناسي دريافت كرد؟

براي رسيدن به 50 ٪ كلاس زيست شناسي ، بايد نكات و اصول زير را دنبال كنيد.

 

خواندن اساسي و منظم

زيست شناسي يك شيء مفهومي ، گسترده و نسبتاً پيچيده است ، اما البته سطح بالايي از امتحان ورودي توانايي ايجاد شرايط خوب را افزايش مي دهد و شرايط خوبي را براي دانش آموزاني كه مشكل را مي شناسند و زيست شناسي مي شناسند ، ارائه مي دهد. هنگام مطالعه زيست شناسي ، بايد بتوانيد تمام مطالبي را كه در آن با شرايط خود انجام مي دهيد ، نگه داريد و نگه داشتن تمام مطالب اشتباه و مضر باشد.

 

از منابع مربوطه خود استفاده كنيد و چندين منبع نداريد.

داوطلبان بسياري از آزمون هاي ورودي ملي معتقدند كه مشاركت مطالب مختلف ، مشاركت در موضوعات مختلف و هزينه كردن پول بهبود مي يابد و شرايط ارسال را افزايش مي دهد ، اما اين طور نيست. هر يك از منابع آموزشي روش ها و تست هاي تدريس خاص خود را دارند ، بنابراين مي توان آن را گيج كرد و به يك ساختار برنامه درسي پيچيده و يكپارچه و برنامه درسي آزمون نرسيد.

 

توجه: براي انتخاب منبع مناسب و كمك از مشاوران حرفه اي و لذت بردن از خواندن منبع مناسب شرايط دانشگاهي و روحيه خود ، يك تحقيق ايجاد كنيد.

 

مباحث موضوع را شناسايي كرده و بودجه زيست شناسي را بدانيد.

دانستن تعداد سؤالات مربوط به هر موضوع به شما كمك مي كند تا زمان بيشتري را صرف برنامه ريزي و برنامه ريزي دقيق براي برنامه ريزي بهتر و يادگيري آن كنيد. اين مقاله حاوي اطلاعات مفصلي در مورد بودجه است كه مي تواند راهنماي شما باشد.

 

بيشتر وقت خود را براي تست استفاده كنيد

درست است ، زيست شناسي موضوع مفهومي و متني است و به مطالعه زيادي نياز دارد ، اما شما در عمل و عمل موفق نخواهيد شد.سعي كنيد بسياري از نكات بيولوژيكي را در فرم بياموزيد.

اولين مرحله از كتاب درسي را بخوانيد.

مرحله دوم در همان روز است ، از تست هاي موضوعي كه خوانده ايد و آنها را حل كنيد ، مراجعه كنيد. شما تمام گزينه هاي درست و غلط را از صفحه پاسخ مي خوانيد ، آنها را جستجو كنيد تا اين كار را انجام دهند.

قدم سوم ، لطفاً موضوع موضوعي را كه خوانده ايد اهدا كنيد ، اما اين بار زمان و مرزهاي آزمون را مشخص كنيد و آزمون را بخوانيد و بعد از آزمايش آن را با دقت بخوانيد و آن را با دقت بخوانيد.

مرحله 4: يك هفته پس از مطالعه موضوع ، آزمون خود را براي خودتان برنامه ريزي كنيد. اين بار زمان ، علاقه و نقاط قوت و ضعف خود را بررسي كنيد.

انواع امتحانات تجاري را از زيست شناسي بياموزيد.

انواع امتحانات ورودي نسبتاً پايدار و فقط مفهوم و معناي سؤالات هر سال تغيير كرده است و ساختار اصلي آنها در عمل تكرار مي شود. اگر با انواع امتحانات ورود آشنا هستيد ، مي توانيد سريعتر ، قابل اعتماد و دقيق به آنها بدهيد.

 

مباحث تركيبي را با هم يا يكي بعد از يك بخوانيد.

يكي از مؤثرترين و ارزشمندترين راه هاي مطالعه و يادگيري زيست شناسي ايجاد رابطه بين مباحث و درك خود به عنوان يك زنجيره است. آزمون ورودي چندين هدف دارد و هر قسمت براي سؤالات مربوط به موضوع و يك مبناي خاص طراحي شده است ، طبق اين اصل ، شما به راحتي با اين تست ها روبرو خواهيد شد.

 

 

آيا گرفتن 50 و 70 ٪ از زيست شناسي دشوار است؟

اگر اصولي را كه ذكر كرده ايد دنبال مي كنيد و روي پيشنهادات تمركز مي كنيد ، مي توانيد فقط بالاتر از درصد موارد فوق فكر كنيد ، اما مي توانيد در مورد 100 ٪ زيست شناسي فكر كنيد. درست است كه زيست شناسي يك شيء پيچيده و مفهومي است ، اما:

 

اين بالاترين نسبت در بين دوره هاي تخصصي است.اين بيشترين تأثير را در جذب نيرو در رشته هاي پزشكي، دندانپزشكي و پيراپزشكي دارد.

سوالات زيادي وجود دارد.

به داوطلبان زمان بيشتري براي حل تست ها داده مي شود.

هيچ آزمون يا مشكلي براي حل وجود ندارد (فقط سوالات حساب ديفرانسيل و انتگرال را مي توان در ژنتيك پرسيد).

اينها يعني چه؟

 

اين توضيحات نشان مي دهد كه زيست شناسي را مي توان به عنوان سكوي پرتاب، نه بن بست، براي كانديداها در نظر گرفت تا نقاط ضعف مخالفان خود را به نقاط قوت خود تبديل كنند و با همان ترفند پيروز شوند.

 

داوطلبي كه در ساير دروس خوب نمي ايستد و مي تواند در آنها فقط درصدهاي متوسط ​​تا نه چندان بالا را كسب كند، بايد روي موضوعاتي تمركز كند كه بيشترين تاثير و ارزش را دارند. زيست شناسي يكي از آن دروسي است كه ورق را ورق مي زند. اگر به كارنامه قبولي داوطلبان در سال هاي اخير نگاه كنيد، مي بينيد كه در بسياري از دروس ديگر و حتي دروس عمومي، با افزايش و ارتقاي درصد زيست شناسي، ضعف و كمبود خود را جبران مي كنند. در نهايت اگر مصمم باشيد و از مسيرتان تسليم نشويد (حتي اگر پيشينه علمي و توانمندي هاي قوي نداشته باشيد) به جرات مي توان گفت كه رسيدن به 50 و 70 درصد در زيست شناسي كار سختي نيست. كار و انجام آن بسيار دور است و شما قادر به انجام آن هستيد. ...

 

.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۶:۳۸ ] [ نادر غلامي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی